sobota, 22 czerwca 2013

`rozdział 6

Obudził mnie bardzo przyjemny zapach. Promienie słońca dobijały się do mojego pokoju, lecz roleta za wszelką cenę próbowała je zatrzymać. Przeciągnęłam się, szukając mojego telefonu, który zaczął głośno dzwonić. Odwróciłam się w stronę chłopaka, lecz go nie było. Lekko zdezorientowana odebrałam telefon, nie patrząc na wyświetlacz.
-Tak?-odezwałam się zachrypniętym tonem.
-Córciu, bo pamiętasz że dziś mieli być u nas goście, no nie? -odezwała się mama.
-Mhm.-wydukałam, jeszcze śpiąc.
-Więc pamiętasz, że ich nie będzie i masz zanieść całe jedzenie z powrotem do restauracji?
-Tak, mamciu, Dobranoc.-rozłączyłam się, rzucając komórkę za siebie.
Wyspałam się, ale tak przyjemnie mi się leżało, że nie mogłam się oprzeć. 
Wygramoliłam się z łóżka i podeszłam do okna. Odsłoniłam roletę, a promienie słońca poraziły moje oczy. Spojrzałam przez nie, pogoda była świetna. Odwróciłam się i po cichu zeszłam na dół. Zastałam cudowny widok, nie mogłam się oprzeć, aby nie patrzeć! W kuchni stał Niall, w spodniach dresowych mojego taty, bez koszulki i z czarnym fartuszkiem na biodrach; robił naleśniki. Przyglądałam mu się przez chwilę, aż przez przypadek zwaliłam zdjęcie z szafki przy której stałam. Chłopak odwrócił wzrok od patelni i spojrzał na mnie, po czym zaczął się śmiać. Podniosłam zdjęcie i weszłam do kuchni. Usiadłam przy blacie i patrzyłam na to co robi Horan. Kiedy odłożył naleśnika na talerz, podszedł do mnie i cmoknął w policzek.
-Hej, mała.-szeroko się uśmiechnął i powrócił do poprzedniej czynności.
-Hej, hej. -uśmiechnęłam się.-Kiedy będę mogła zjeść? Jestem strasznie głodna!-zaczęłam marudzić, na co znów się zaśmiał.
-Już prawie gotowe. Możesz zrobić herbatę.-poprosił, nakładając ostatniego naleśnika na talerz.
Zrobiłam to i usiedliśmy do stołu. Poprosiłam chłopaka, aby pomógł mi zawieźć całe jedzenie do restauracji, bez problemu się zgodził. Posprzątałam po śniadaniu, a blondyn pojechał do hotelu, aby się odświeżyć. Umówiliśmy się za godzinę. 
Wyjęłam z szafy TO , weszłam do łazienki i wzięłam chłodny, szybki prysznic. Uczesałam koka i lekko podkreśliłam oczy kredką, tuszując rzęsy. Spakowałam do torebki telefon, chusteczki, portfel, jakieś dokumenty. Zauważyłam, że na szafce nocnej leży telefon Nialla, na dodatek zaczął dzwonić. Wahałam się czy go odebrać. Na wyświetlaczu pojawiało się i znikało co chwilę imię "ZAYN". Ostatecznie odebrałam.
-Halo.-odezwałam się, ale po chwili żałowałam.
-Em, możesz dać Nialla.-odpowiedział zdziwiony.
-Nie ma go. To znaczy pojechał już do hotelu i zapomniał telefonu.
-Ok, to idę sprawdzić do jego pokoju. I mam nadzieję, że już niedługo się poznamy osobiście.-zaśmiał się.-usłyszałam kroki, co pewnie oznaczało, że idzie do irlandczyka. 
-Też mam taką nadzieję.
-Niall mówi, że zaraz podjedzie po ciebie i każe mi się rozłączyć, więc pa i do zobaczenia!
-Ok, pa!
Sama do siebie się zaśmiałam. Schowałam jego telefon do torebki i zbiegłam na dół. Usiadłam w salonie na kanapie i włączyłam TV. Przeskakując kanały, natknęłam się wiadomości. "Niall Horan spędził noc z piękną dziewczyną, która zaskoczyła go swoją obecnością na koncercie. Czyżby Niall w końcu się zakochał? Co o tym sądzą fanki zespołu? Bądźcie z nami, a wszystkiego się dowiecie!". Siedziałam zdezorientowana, aż poczułam chłodną dłoń na ramieniu.
-Pukałem, ale nikt nie otwierał, drzwi były otwarte, więc wszedłem.-uśmiechnął się.-Nie przejmuj się tym. Szukają głupiej sensacji.-powiedział obojętnie. 
-Tak, tylko ty nie masz chłopaka, który nawet nie będzie chciał słuchać twoich wyjaśnień.A na pewno to oglądał. -złapałam się za głowę, nie wiedząc co powiem później Matt'owi. 
-Nie martw się, w razie co to ja mu wszystko wytłumaczę!-uścisnął mnie.
Wzięliśmy pudełka, w którym były dania i zanieśliśmy do czarnego auta chłopaka. Podałam mu adres i pojechaliśmy. 

................................................................................................
hej ;) mam nadzieję, że się podoba. Może troszkę nudny, ale obiecuję, że w następnym będzie się COŚ działo. xD 
Dodałam zakładkę "informowani", więc jeśli chcesz, abym informowała Cię o nowych rozdziałach napisz w komentarzu (TYLKO W TAMTEJ ZAKŁADCE) swojego tt, nr gg, cokolwiek ;)
Również bardzo proszę o komentarze! Jak zawsze wystarczy zwykła emotka ;) 
do następnego! xx

4 komentarze: